fredag 1 juli 2016

EN DYR HISTORIA

Gjorde en stor, stor tabbe igår kväll.
Jag startade en parkering via mobilen när jag skulle in och handla vår
"skräpmat".
Till saken hör att de inte haft denna tjänst på den platsen tidigare. Men
eftersom det nu stod en dekal där, så tänkte jag att jag givetvis måste
betala ... även om jag bara skulle vara ifrån bilen en liten stund. Regler är
ju regler. :)
Som sagt ... det har tidigare varit gratis att stå på den parkeringen. Så när
jag väl var klar med beställning och betalning, hoppade vi glatt in i
bilen och styrde resan mot Dennis och Dessi ... utan att avsluta min
parkering.
Jag hade iiiiingen tanke på den här förgrymmade parkeringen ... förrän 
jag i morse fick en påminnelse om att jag fortfarande hade en pågående 
parkering.
Alltså ......

Ja, tjänsten är ju jättebra ... om man nu kommer ihåg att man faktiskt
måste AVSLUTA parkeringen också.

Jag hoppas att ni fått en bättre start denna dag. Ha det fantastiskt och
var rädda om er där ute idag.
Själv skall jag dränka sorgerna i en stoooor balja kaffe. :)

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar