söndag 24 juli 2016

DET VAR EN TOPPENLÖRDAG

Det är inte utan att det kändes lite tomt här i morse när jag vaknade
utan min lilla Alexander. hihi
Den senaste tiden har det blivit så att han övernattat titt som tätt ... och
ja, man har ju blivit lite van att han ligger där och snarkar när jag
själv vaknar. :)
Dock märkte jag inte av det så väldigt i mycket igår kväll. Vi kom inte
hem förrän riktigt sent och jag var supertrött. Det var bara precis till
att klä av mig och hoppa i säng.

Men vi hade i alla fall en härlig dag igår ... med både kalas och 
flygplansbesök. Det var dessutom toppenväder, så hela eftermiddagen
spenderades utomhus. Bara det gjorde mig trött, och idag är jag
segheten själv. :) :) Tur det är Söndag så jag får vila upp mig lite
innan det är dags för en ny arbetsveckan. hehe

Jag hoppas ni också hade en strålande dag igår med nära och kära.
Ni får ha en fantastisk dag idag också. Var rädda om er där ute, och
ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar