onsdag 13 juli 2016

HAR JAG BESTÄMT MIG ...

... så har jag. :)
Ikväll har jag suttit och lagt ut en massa böcker till bortskänkes. Nu
skall de bort ... om jag så skall kasta de i soptunnan.
Ja, jag måste ju göra plats för nya pinaler. hihi
Måste säga att det tagit emot en hel del. Har haft alla dessa böcker i 
många år nu ... det känns nästan som det är en del av mitt liv som
försvinner. Knasigt va?!!

Men nu blir det sängen. I morgon kan jag äntligen ta mig till jobbet
igen. Jag har själv klarat mig ifrån allt vad magsmärtor är, och så hade
jag tänkt fortsätta också. Så det skall bli skönt att komma hemifrån. Det
blir inte riktigt detsamma att sitta hemma vid köksbordet och jobba.

Jag hoppas ni andra haft en strålande bra dag och fått en lugn och skön
kväll.
Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen. :)

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar