lördag 23 juli 2016

NATTVISIT

Ja, jag får väl göra det näst bästa när jag inte kan sova ... kika in här 
och babbla lite. :) 
Och då kan jag passa på att berätta, jag har ett barnbarn som älskar 
pengar ... redan nu. hihi
Han fick lite mynt av sin farbror. Han sken upp som en sol och började
genast räkna hur "många pengar" han hade. Sen var han förstås
väldigt noga med att stoppa ner de i sin lilla plånbok och ner i sin
ficka ... bara för att sen börja om med räkningen igen. hehe
Yes, det skall börjas i tid minsann. :) :) :) 

Nu hade det egentligen varit läge att försöka få liiite sömn åtminstone.
Men det är så himla varmt i sovrummet, att jag drar mig för att
gå in dit.
Men jag hoppas i alla fall att ni får ordentligt med sömn och vaknar
pigga och utvilade.
Ni får sova så gott, om ni nu mot förmodan är vakna ... och ja, ni
andra ... godmorgon på er.

Ha det bäst ... hörs sen. :) :)


2 kommentarer:

  1. Det finns kanonbra portabla ACs att köpa! Vi har haft samma problem eftersom vi bara har fönster i söderläge, men sen vi köpte vår AC är det hur skönt som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset ... får väl bli något sådant.

      Radera