söndag 31 juli 2016

JAG FÖRSTÅR INTE ...

... hur alla kan ha så himla mycket på sina telefoner. Jag hör ofta att
folk säger att de "har hela sitt liv" i telefonerna ... allt från kontakter,
vänner, bilder m.m. Och visst stämmer det. Jag brukar säga samma ... jag
har också allt i telefonen. Det är bara det att jag oooofta får varning
på luren att lagringen är full och att jag inte kan uppdatera och allt annat
som man ibland måste göra.
Jag försöker verkligen rensa mellan varven. Och trots att jag ibland har 
väldigt mycket bilder så känns det ändå inte som jag har så mycket som
andra, som ibland har 1000 och mer därtill. Hmmmmm???

Så idag tänkte jag att nu skall jag rensa bort så mycket jag bara kan ... både
bilder, sms, ringda telefonnummer och allt annat som ligger och stör. Men
ändå har jag mer än hälften kvar som är "upptaget". Nej, jag fattar nog
inte riktigt. hihi

... så här lite bilder har jag nog aldrig haft på min telefon någon gång :) :) :) ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar