lördag 12 november 2016

JAG ÄR PÅ FAST MARK IGEN

Yes, jag är hemma ... och har fått sova i min egen säng inatt. 
Det var himla skönt att känna marken under fötterna igår när planet landat på Sturup. Men guuuu vad trött jag var när jag kom hem. För att inte snacka om min hörsel. Den här gången tog det mig hela vägen hem från Sturup innan locket gav med sig. Men ännu värre än öronlock är nog smärtan jag fick av flygningen. Jag fick så ont i öronen när flygplanet skulle ner för landning, att jag ärligt trodde att öronen skulle ramla av.
När vi kom till Stockholm försvann det så fort jag gick av planet. Men hem ... nej, det var en annan femma. Jag hade ont nästan hela vägen hem i bilen.
Nästa flygtur är det minsann jag som tar och kollar upp det här med öronproppar för flygresor. För den smärtan var banne mig inte att leka med. 😐

Nu blir det morgonkaffe och egentid vid datorn. Sen får vi se vad Lördagen har att bjuda på ... förhoppningsvis så lite som möjligt hehe. Är fortfarande seg efter två intensiva dagar. 😊

Ni får ha en toppendag idag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar