måndag 21 november 2016

SUMMERAR DAGEN

Och hur skulle jag vilja summera dagen då? Det har gått i raaaasande tempo. Kollade klockan i morse, då var den runt 7 och jag var på väg till jobbet. Och plötsligt var det dags att sluta ... klockan var 17. Jaaa ... så kan man också summera. Det har varit hektiskt, stressigt, himla kul och nu ... nu är jag så där trött och tung i huvudet som jag bara kan bli. hihi
Det enda jag egentligen saknar är att kunna ta den där extra timmen, på morgonen eller på kvällen, där jag bara fokuserar på mig, min dator och mina egna funderingar. Det har varit lite si och så med den saken den senaste tiden. Jag hinner knappt med mig själv ... speciellt inte nu när det börjar närma sig jul. Det är alltså inte bara jobbet som snurrar runt i huvudet. När jag väl är på väg till eller från jobbet, snurrar tankarna på allt runt julstök, tomten som skall komma ... och allt annat som hör julen till. 😊


Nu blir det lite arbetsplanering inför morgondagen, innan jag hoppar i säng.
Jag hoppas ni haft en minst lika bra dag och haft fullt ös. Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar