torsdag 24 november 2016

INTE ROLIGT

Nej, det har inte varit en rolig dag idag. Jag är trött och sliten, känner mig ledsen. Och det är nästan så jag känner att jag inte skulle tagit mig an min nya roll. Jag är bara "tillförordnad", och det går absolut att ändra på det ... om det skulle vara så. Men det värsta är att jag faktiskt älskar mitt jobb samtidigt. Jag är duktig på det jag gör, jag vet och jag kan. 

Jag tror aldrig någonsin att jag blivit kallad oförskämd eller att jag inte bryr mig. Det har väl varit ungefär tvärtom genom åren ... att jag haft så mycket empati, att det nästan gjort ont när någon annan mått dåligt. Så är jag fortfarande. Jag sätter ofta människan före jobbet. Samtidigt har jag ett jobb att sköta. Och det blir inget bra om jag samtidigt måste tassa på tå, då blir jobbet lidande istället.

Jag vet vad jag måste göra. Men innan dess måste jag se till att få några timmars sömn. Så jag säger godnatt nu.

Sov gott alla ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar