tisdag 29 november 2016

FÖDELSEDAGEN ÄR SLUT

Japp, jag överlevde min födelsedag. Jag har fått ett par extra rynkor under dagen, hihi, men annars är det preciiiis som vanligt.
Mina dagar brukar ju vara både hektiska och spännande. Men idag vart det lite annorlunda ... jag blev både uppvaktad och sjungen för. Och jag som är ganska känslig blev så klart riktigt rörd. 😊
Det var dessutom en himla tur att ungdomarna faktiskt stått och bakat bakelser. För jag hade ingen som helst tanke på att köpa hem kakor ... tänkte väl att det ändå inte skulle komma gäster. hehe

Nu är jag riktigt trött efter all uppståndelse. Så nu är det jag som säger godnatt.
Jag hoppas ni också haft en fantastisk dag, med nära och kära. Ni får ha en fortsatt bra kväll, och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar