fredag 23 december 2016

SJUKSTUGA

Nej, det har inte varit en speciellt rolig dag. Jag har kunnat sitta och jobba stora delar av dagen. Men mot eftermiddagen kände jag hur matt jag blev. Så det var raka vägen till sängen och försöka sova lite.
Nu är jag åter på benen ... med hjälp av Alvedon. Och medan medicinen verkar i kroppen, får jag väl passa på att slå in de sista julklapparna. Funderar på att styra stegen mot Dennis och Dessi, men vete tusan om jag klarar av att ge mig iväg. Jag känner mig allt annat än stabil just nu.

Detta är andra året i rad jag blir dålig lagom till julafton. Jag som brukar säga att jag nästan aldrig är sjuk. Ja, ja, jag får väl pumpa i mig en massa tabletter så jag orkar hålla igång och vara social ... åtminstone över jul och nyår. 😞


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar