torsdag 29 december 2016

SITTER INTE ...

... hemma.
Vi åkte från Dennis och Dessi igår, skulle ta en avstickare till mamma ... och ja, vi kom inte längre. hihi
Det var mörkt och kallt ute. Och man kan ju slå igång datorn var som helst. Ja, det var vad jag tänkte igår kväll, när jag och Beatrice landade hos mamma och inte ville ut i kylan igen.
MEN ... det var inte så enkelt som jag tänkte mig. Otekniska jag fick varken igång min egen dator ... eller mammas. 🤔
Så nu sitter jag här klockan sex på morgonen, och kan bara kika på mobilen, vilket blir väldigt begränsat för min del.
Ja, nu längtar jag verkligen hem ... till min egen köksstol, mitt eget morgonkaffe ... men framförallt mitt eget nätverk.

Ha en fin dag alla. Hoppas ni fått en bättre början av dagen. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon på er ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar