tisdag 27 december 2016

MORNING

Jag har semester nu i mellandagarna. Men det känns inte riktigt som semester, när jag nu sitter här med förkylning och hosta så jag inte alls kan koppla av. Har suttit vaken sedan halv fyra ... det går inte att ligga ner när jag hostar så det känns som revbenen skall gå sönder. Nu får vi hoppas på att hostmedicinen hjälper, som jag började med igår. Hostan är nog annars det värsta av alla delar. Det andra kan jag avhjälpa med olika tabletter. Men hostan ... nja, den är lika jobbig hur jag än bär mig åt. 😢
Men jag har ett snällt barnbarn, som förstår att farmor är sjuk. Så han tar det easy, drar iväg mer med faster än vad han brukar hahaha

Nu blir det lite mer kaffe, innan Beatrice och Alexander slår upp sina ögon.
Ni andra får ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar