torsdag 15 december 2016

DET ÄR TYPISKT ...

... mig att vakna långt innan alla andra. Och speciellt när jag ligger på hotell där jag inte kan hämta kaffe i tid och otid.
Men här var det ändå inte så tokigt. Både tekokare och snabbkaffe gjorde att jag kunde sätta mig med morgonkaffe redan runt 5 när jag vaknade. Så nu är det bara att vänta in tiden tills det är dags för lite hotellfrukost. Ja, det är nog det bästa med att bo på hotell ... frukosten. 😊

Nu passar jag på att gå igenom lite mail och kolla runt lite medan morgonkaffet åker ner.
Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

1 kommentar:

  1. Att vakna i sin egen säng är ju såklart oslagbart och det bästa, men jag håller med hotellfrukosten är ju fantastisk, det gör det nästan lite värt att sova på hotell ibland!

    SvaraRadera