torsdag 15 december 2016

EN LÅNG DAG

Det har varit en låååång dag.
Förutom hotellfrukosten i morse, så startade dagen runt 11. Sedan höll det i sig, det var riktigt intensivt ... och slutade inte förrän 22.00. Så nu är jag helt slutkörd.
Dock har det varit intressant och så himla kul. Kollegor som man inte haft denna typ av relation med tidigare, kollegor som man aldrig träffat förr ... och helt nya personer man aldrig pratat med. Ja, det var superkul. 
Under dagen bjöds det på väldigt många föreläsningar. Och det var väl där,  någon gång mitt under dagen, som jag kände av tröttheten lite. Det är väl alltid så när man sitter still för länge, hjärnan vill inte riktigt hänga med och ta in allt.

Ja, nu är det en dag till innan jag kan sätta mig på tåget hem och få koppla av lite. Jo, visst har det varit kul. Men det är inte utan att jag saknar mitt eget hem, barn och barnbarn. hehe

Nu blir det sängen. Klockan ringer tidigt i morgon bitti, så det vill till att jag får några timmars sömn.
Jag hoppas ni andra haft en toppendag. Nu får ni sova så gott, så hörs vi i morgon igen.

Godnatt på er ......











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar