tisdag 10 augusti 2021

Det trodde jag inte

 Det händer saker hela tiden minsann. 
Jag har bloggat i många år. Men den senaste tiden har det väl varit lite si och så med mina inlägg. Det har varit många och långa pauser, även om jag flera gånger tänkt att "nu måste jag sätta igång med bloggen igen". Men så händer något annat och bloggen blir åsidosatt ... IGEN.


Jag känner ju till flera som startat bloggar vid olika tillfällen, och sen inte hinner med det. Och jag har full förståelse för det, jag är likadan själv. Dagarna har ju liksom bara ett visst antal timmar 😀.

Så döm om min förvåning när min svärdotter, Dessi, plötsligt började blogga. Det var nog den sista jag hade förväntat mig göra det 😂. Men hon gick ett steg längre, hon startade en egen hemsida på köpet. Ja, den är ju inte klar än, fortfarande under uppbyggnad, och på en helt annan sida. Men bloggen har hon startat upp och kör för fullt med. Det som gör det extra kul att läsa är att hon använder sig av ämnen och länkar det hon verkligen brinner för. Det är ett stort plus.
Ja, det är imponerande faktiskt.

Är det någon som är intresserad av att kika in där? I så fall är adressen

Dessips (petterssondessips.blogspot.com)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar