onsdag 21 december 2016

GÅRDAGEN I STOCKHOLM

Min tanke är alltid att jag skall uppdatera lite mer när jag är ute och reser. Men tiden går så himla fort, och jag hinner helt enkelt inte.
Igår, när jag väl satte mig på planet mot Stockholm, så bara försvann tiden helt och hållet. Och nej, det blev inte mer tid till sådant när vi väl nådde vår huvudstad.
Det var ett späckat schema, och när vi väl var klara och hade ätit på kvällen. Ja, då hade klockan hunnit bli nästan 23. Och DÅ var jag helt slut, tror jag slocknade innan jag ens lagt huvudet på kudden. 😊
Idag blir det ytterligare några timmars hjärngympa, innan det är dags att ta farväl av Stockholm och dra söderut mot hemstaden.
Det har varit både intressant och trevligt. Men jag måste erkänna att jag längtar hem i alla fall.

Men nu blir det först lite frukost.
Jag hoppas ni andra får en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar