fredag 23 december 2016

23:E DECEMBER

Dagen före julafton ... och jag har återigen dragit på mig ett virus. Så just nu kan jag knappt prata ... stämbanden har fått sig en liten "smäll". Vet inte om det är bra eller dåligt. hahaha
Det kan ju vara ganska skönt att slippa prata, men ändå så himla irriterande ... när man nu kanske MÅSTE säga något.
Eftersom jag åkte på en liten feberchock igår, med dålig balans på köpet, så får jag lugnt stanna hemma idag och jobba vid köksbordet istället. Som tur är kan jag i princip arbeta var jag än befinner mig.
Men det är väl så himla typiskt ... precis till julen när man skall träffa familj och nära vänner ... usch ...

Jag hoppas ni andra får en bra dag ... och får vara krya och spralliga. 😊 Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar