tisdag 6 december 2016

AFFE FYLLER ÅR

Idag har det varit Affes födelsedag. Så det fick bli en tur till kyrkogården. 
Dessa dagar brukar alltid vara lite jobbiga. Jag har extra svårt med sömnen, är lite mer ofokuserad än vanligt, har svårt att få ordning på mina tankar ... det blir lätt kaos i skallen.
Ja, jag försöker vara lika samlad som vanligt, vill ju inte att min omgivning skall bli drabbad för att min skalle håller låda ... men det är svårt. Och jag har säkerligen tappat masken vid något tillfälle, utan att jag egentligen vet om det själv.

De senaste tre åren har både haft uppgångar och nergångar. Men oavsett vilket håll vägen lett mig, har det ändå varit att jag önskat att jag kunde få berätta det för Affe. För vem annars vill väl höra mitt tragglande hela tiden ... tråkigt eller roligt? 😁
Jag tappade en viktig pusselbit ... den där dagen för tre år sedan. Jag har letat som en galning sedan dess, men inte lyckats hitta HELA biten igen. Visst får jag dagarna att gå, och visst trivs jag som fisken i vattnet ... älskar ju både min familj och mitt arbete. Men ändå ... 

Nu är i alla fall dagen slut. Och jag hoppas det känns lite bättre i morgon.
Jag hoppas ni andra haft en bra dag, och en riktigt skön kväll med nära och kära.
Ha nu en god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar