torsdag 1 december 2016

1:A DECEMBER

Ja, då är vi inne i den magiska månaden, December, och bara lite mer än tre veckor kvar till jul. Som vanligt känner jag mig något stressad av att veta hur mycket jag har kvar att dona med innan tomten kommer och hälsar på. 😊
Men den absolut viktigaste personen i våra liv ... lilla Alexander ... är i alla fall klar. Yes, jag hade möte med tomten och berättade PRECIS vad charmtrollet ville ha. hehe
Själv har jag tre veckor kvar att arbeta innan jag går på några dagars ledighet. Men med tanke på hur fort tiden går, lär vi vara där snabbare än vad vi tror. 😊

Och på tal om att tiden rusar ... nu är det dags att rusa iväg mot jobbet. Ni får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar