måndag 19 december 2016

THE AGE OF ADALINE


Min filmälskande svärdotter rekommenderade den här filmen. Och ja, nu har jag sett den, och den är klockren ... en superbra film.
"The age of Adaline" är en romantisk fantasy film från 2015, med Blake Lively i huvudrollen.

Lively spelar Adaline, som efter en bilolycka, får så mycket ström i sig att hon slutar åldras. Så klart blir det en förbannelse för henne då hon träffar och förälskar sig i Ellis. Hon försöker fly ... både från Ellis och de känslor hon envist förtränger. Men då Ellis har samma känslor för henne, går det så klart inte så bra att gömma sig.

Detta är en toppenfilm. Jag skulle bara kika lite ... mest för att se om det var något jag kunde tänka mig att se när jag fick tid över. Men ja, filmen var så bra att jag fastnade ... ända till slutet, och så klart utan att slockna. hahaha

Jag kan varmt rekommendera den här filmen för er som ännu inte sett den. 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar