onsdag 28 december 2016

MORNARNA ÄR VÄRST

Vaknade hur tidigt som helst av min hosta ... med täppt näsa, sårig hals, och igenmurade ögon. Låter hemskt va??
Men nu när jag suttit uppe ett antal timmar har jag lyckats få bukt med allt, och just nu känner jag mig inte ett dugg sjuk. 😊
Nej, jag är inte 100 % kry. Men jag är glad ändå. Jag har semester, jag är fortfarande hos bästa barnbarnet, jag blir farmor till barnbarn nummer två om några månader, mina barn och respektive mår bra ... och just nu sitter jag för fullt och planerar mitt arbete inför 2017. Nej, jag har absolut ingenting att klaga över. 😊

Igår hade jag fortfarande barnbarnsmys, eftersom hans föräldrar inte skulle komma hem förrän sent på kvällen. Jag och Beatrice passade på ... det var bara Alexander som räknades. hihi
Men nu när hans föräldrar är tillbaka, känner jag mig en aning trött. Även om jag fått vila en hel del, och Beatrice tagit över rollen som Alexanders nanny, så har det ändå varit en hel del aktiviteter. Alexander har pockat på uppmärksamhet, och så klart har den här farmodern inte kunnat säga nej. 😁

Idag bär det hemåt (tror jag hehe). Och då passar jag på att vila lite extra mycket, så jag är fit for fight till nyår.
Jag hoppas ni andra mår bra och får en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar