lördag 31 december 2016

EN LIIITEN BILDBOMB

I Torsdags fyllde svärdottern år. Så jag och Beatrice var dit på lite fika och mat. När man väl kommer dit, är det alltid lika svårt att ge sig iväg hemåt igen. Tiden bara går ... och ingen av oss ville egentligen ut i kyla. MEN ... det gav oss i alla fall några härliga timmar med Dennis och Dessi. Förutom lilla Alexander, som inte ville skiljas från oss alls. Nej, det lilla charmtrollet ville inte släppa varken farmor eller faster, så det slutade med att han fick följa med oss hem. Ja, han skulle ju vara här EN natt. Men nej då ... det har gått TVÅ nätter, och han är fortfarande kvar. hahaha
Nu när det faktiskt har övergått till nyårsafton är det i alla fall ändå så att han skall hem till föräldrarna senare idag, när jag fått min skönhetssömn. 😉

Nu säger jag godnatt till en del av er ... och godmorgon till resten. Själv kommer jag krypa ner under täcket om en liten stund ... nä jag levererat dessa två dagarna på bild.

Ha det bäst ......





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar