måndag 12 december 2016

VAD KVINNOR VILL HA


Med en stor risk för att ha skrivit om denna film tidigare, bara måste jag skriva om den igen. Den gick på TV senast igår, och ja ... den är precis lika bra nu som tidigare. Jag skrattar gott åt Mel Gibsons tokigheter. Och återigen tänker jag "tänk om detta varit möjligt, för kvinnor som för män". hehe

Ni vet väl redan vad filmen "Vad kvinnor vill ha" handlar om?
Mel Gibson är mannen som råkar ut för en liten olycka och vaknar upp med att kunna höra kvinnors egna och privata tankar.
Det är väl klart han passar på att ta pluspoäng ... när han vet vad alla runt honom vill och tänker. Ja, jag hade antagligen gjort detsamma. 😁

Det kan kanske hända att en och annan har missat den. Och har ni det ... ja, då har ni missat en suverän film. Jag rekommenderar att ni kollar in den ... bums. 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar