lördag 17 december 2016

BORTA BRA ...

... men hemma bäst. 😁
Ja, så är det. Hur mysigt det än kan vara att sova på hotell, få äta god hotellfrukost, och inte behöva tänka på något annat än det man sysslar med för stunden ... så är det ändå så himla skönt att få komma tillbaka till sitt eget välbekanta hem och sköna säng.
Jag var ganska trött när jag väl landat hemma igår kväll. Och det blev inte så värst länge jag satt och pratade med ungdomarna innan jag kände att sängen drog.
Tåget rullade från Karlstad 14.15 ... och jag gick inte av tåget här hemma förrän 20.00, det var ganska långa och dryga timmar.

Och idag väntar de sista förberedelserna inför jul. I morgon kör vi en "fjärde advent" frukost, med alla barn och barnbarn. Och ja, det blir det sista innan självaste julafton. Så det vill till att jag hinner med vad jag skall idag.
Ytterligare en resa är inbokad innan julafton ... så idag blir liksom sista rycket. hehe

Jag hoppas ni andra får en kanondag med nära och kära. Var nu rädda om er och varandra ... och njut av denna härliga dag tillsammans.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar