måndag 5 december 2016

I MORSE ...

... blev det helt fel. Jag satte mig med lite jobb som vanligt. Och det var så himla skönt och avslappnande att sitta med det i sin egen lilla bubbla vid köksbordet, så jag glömde totalt bort tiden. 😀
Plötsligt kollade jag klockan, som då hade hunnit bli över 7 ... och där satt jag i lugn och ro, i morgonrock. haha
Det är alltså vid den tiden jag brukar sitta på bussen. ☺
Så klart hann jag ändå. Men det fick bli bilen idag. Ju senare man tar bussen, desto längre tid tar det ... upplever jag det som. Oavsett ... jag kände såååå för att ta bilen. 😀

Nu har halva dagen gått, jag har fått lunch i mig,, och nu börjar jag känna mig riktigt pigg och på alerten. Inte för att jag varit speciellt trött. Men morgonens annorlunda rutin blev helt konstig. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar