fredag 30 december 2016

NÄR MAN INTE KAN SOVA ...

... då sitter man istället och planerar inför kommande arbetsvecka. 😊
Jag undrar vart felet ligger om man inte ens kan koppla av när man har semester. Och på natten dessutom ... då man skall soooova.
Men ja, planera och organisera ... det är väl det jag bäst går igång på. Så med kaffet i högsta hugg, klockan 03, sitter jag alltså framför datorn och kalendern och får ihop en del. hihi
Risken är att jag är helt däckad i "morgon bitti", när det är dags att stiga upp. Och Alexander, som är här på besök, lär inte alls tycka det är en bra idé att ha en sovandes farmor när han är pigg och vill härja. hahaha

Nej, nu blir det till att runda av, så jag får några få timmars sömn innan lillkrabaten slår upp ögonen.

Är det så att ni läser detta inlägg NUUU ... ja, då är det inte bara jag som har problem med sömnen. 😀

Kram och godnatt ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar