fredag 6 juni 2014

MIN EFTERMIDDAG

Jag skulle ju inom ÖB när jag ändå var ute med Pia. Och vad hände? Vi var på boendet så länge och jag glömde totalt bort tiden, så när jag väl var på väg hem ... då hade ÖB stängt. :( 
Ja, ja, tänkte jag och smet istället in till Wessels för att köpa en sopborste som jag lite akut behöver idag. Men nej, inte betalar jag 150:- för en borste ... som ändå inte håller så himla länge. Nej då, här blev det en 10-kronors borste. Den duger alldeles utmärkt tills jag kommer till en BILLIGARE affär. haha

På boendet blev vi bjudna på kaffe ute på deras terrass. Snacka om lyx alltså, om detta nu är vad man gillar när man väl har den åldern inne. Men själv skulle jag absolut trivts som fisken i vattnet ... i en hammock med en kaffekopp i näven. :) :) 










4 kommentarer:

  1. Det känns som vi borde ställa oss i kö där redan nu.Så vi kan tillbringa våra sista år i hammocken.Frågan är bara om den klarar oss båda hahahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade faktiskt samma tanke. Det hade blivit MYCKET kaffe i hammocken. :) :) När vi kommer upp i den åldern tror jag inte vi orkar vräka i oss en massa lättsaltade chips. Vi kanske t.om lyckas tappa ett par hekto. hihihi

      Radera
  2. Fin färg på borsten den lär du ju aldrig missa

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha. Nope, den lär jag inte vara av med speciellt länge i stöten. :) :)

      Radera