måndag 30 juni 2014

DECEIVED

Sista inlägget för den här dagen får bli ett litet filmtips ... ett gammalt sådant.
Många känner ju till Goldie Hawn. Hon är mästare på komedi, hon skrattar och skriker innan det komiska har hänt, själv skrattar jag bara jag ser henne för jag vet att hon är så himla rolig.
Däremot kanske inte alla vet att hon är en suverän skådis som till och med är riktigt trovärdig även i thrillervärlden.
Filmen "Tills döden skiljer oss åt" eller "Deceived" som är den engelska titeln, är just en sådan film. En riktigt bra thriller som gör att man tittar från första scenen till sista.

Goldie Hawn spelar en lyckligt gift mamma, som efter makens död upptäcker att allt inte stått rätt till. Plötsligt verkar inte hennes man alls vara den han utgett sig för att vara.
Har ni inte sett den är det absolut hög tid nu, trots att den inte är nyutkommen. Den har ju som sagt några år på nacken, och jag har hunnit se den ett antal gånger. Vad annars när det gäller Goldie Hawns filmer? hahaha

Japp, det var det hela. Nu tänker jag krama kudden. Ni med antar jag, hoppas i alla fall att ni haft en bra kväll fram till läggdags. :) :) 
Godnatt alla och sov så gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar