söndag 29 juni 2014

TOG SOVMORGON

OJ, vad hårt jag har sovit ... och länge. Det är minsann inte varje dag man sover ända tills 8, tror kroppen kände på sig att det faktiskt är Söndag. hehe

Idag skall Dennis och Dessi rensa källarförrådet på sina ägodelar. Så då tänkte jag passa på att se om jag kunde hitta mina kartonger med böcker som ligger slängda där nere. För visst är det väl hög tid att organisera en del av mina ämnen här på bloggen? Tänkte se om jag kunde få till det lite igen. Den sista tiden har det varit alldeles för slappt. Antingen har jag haft så mycket annat runt mig eller så har jag arbetat att jag inte hunnit. Och det är ju klart, arbete går alltid före. Men en dag som idag passar alldeles utmärkt till att försöka sätta lite prägel här igen. :) 

Men först måste jag givetvis ha min vanliga balja morgonkaffe och lite egentid bakom lykta dörrar hihi. 
Jag hoppas ni får en strålande Söndag mina vänner, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar