lördag 28 juni 2014

MIN MORGON

Så rätt jag hade igår, jag såg aldrig slutet på filmen "9 månader". Ville ju bara göra det bekvämt för mig så jag satte mig, lite halvliggande, tillrätta i sängen ... och vaknade klockan 6. Tur jag åtminstone hade gjort vid mig för natten. :) :) 
Det har varit mycket intryck, känslor och nya ställen de senaste dagarna. Och igår var inte annorlunda. Så det kanske inte är så konstigt att jag var så trött.

Nu är jag i alla fall riktigt pigg. Det blir som vanligt morgonkaffe i lugn och ro, lite egentid framför datorn och givetvis ... mina egna små morgonfunderingar. hehe
Och jag hoppas ni också får en härlig morgon denna sköna Lördag. Ha det riktigt bra, och var rädda om er.

GODMORGON

... första halsduken ever på detta sätt. Tur jag satte den på mig innan fotografering. Man kan inte se ALLA misstag jag gjorde hihi. Jag både tappade maskor och lade till. hahaha
Men med tiden sååå ... :) :) ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar