lördag 21 juni 2014

PACKNINGEN HAR STARTAT

Då kör vi sista inlägget för den här dagen ... ett väldigt sent sådant. Jag har varit så himla seg nu ikväll att jag inte orkade resa mig från sängen. :) :)
Men ni får väl ta det som frukostlektyr istället. haha

Nu har det i alla fall börjat packas här hemma. En hel del från skåp och hyllor har tömts. Tror ni de längtar tills de flyttar ut? hahaha det tror jag. :) :)
Men jag förstår de, måste vara lite tråkigt att aldrig ha den där "egentiden" som de flesta familjer behöver och vill ha. 
Så ju flitigare det har packats i köket, desto tröttare har jag blivit. Jag letar ju också lägenhet. Men måste nog villigt erkänna att jag är glad som slipper packa något i det här läget.  Det är en riktigt tråkig syssla. hehe

Nu säger jag i alla fall godnatt till er som mot förmodan fortfarande är vakna. Och till alla er andra en riktigt god morgon. :)

Sov gott alla, och dröm sött.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar