onsdag 18 juni 2014

INTE NU IGEN ...

Det är ju knappt att jag vågar berätta detta alltså, men de senaste två timmarna har jag legat med kramper i magen. Seriöst, hur kan man bli dålig igen bara en vecka efter förra omgången? Det låter ju helmysko. Visserligen är Dennis sjuk för tillfället ... och lilleman verkar inte heller riktigt kry, men ändå. Samma basilusker ... jag borde inte reagera igen. Fy ...
Hittade en burk avslagen cola ... får se om jag kan få bukt med magen tills morgondagen. Har ju möten inbokade då som blir svåra att avstyra. Tvi och usch. :( 

Nu blir det till att lägga mig under täcket och försöka kurera mig. Och alla planer, funderingar och annat skoj jag egentligen skulle delat med mig av får väl vänta tills morgondagen ... hoppas, hoppas verkligen att detta bara är något kvällsryck så jag är kry i morgon bitti.

Nu säger jag i alla fall godnatt till er. Hoppas dagen och kvällen varit bra och att ni får en god natts sömn. :) 

Sov gott alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar