måndag 16 juni 2014

NYA VINDAR

I morgon hoppar jag in som personlig assistent igen. 
Eftersom jag hade annat också på schemat passar det bra att arbeta mellan 10 och 15, då jag inte har något annat för mig. Skall bli sååå kul att vara tillbaka hos samma person där jag var i Lördags.
Nu är jag inte lika nervös längre. Kartan är sparad ... om jag inte skulle hitta dit. Men hittade jag i Lördags blir det säkert inga problem i morgon heller. hehe
Detta kom lite plötsligt, så det var tur att jag redan ändrat morgondagens planer.

Morgonens och förmiddagens negativa känslor hos mig är som bortblåst och just nu känner jag bara för att hoppa jämfota av glädje. En liten del av mig vet att rätt beslut fattats vad gäller arbetsbitar.

... lite gladare nu än i förmiddags. :) :) ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar