tisdag 17 juni 2014

HUSMANSKOST

Jag fick en stekpanna i huvudet ... ja, så kändes det i alla fall. Jag blev liggandes i sängen och slumrade. Jag är vråltrött alltså, så nu skall den här kroppen krama kudden ... och hoppas på en HEL natts sömn. :) 
Mina morgonplaner börjar inte riktigt så tidigt som jag varit van vid den senaste tiden, så förhoppningsvis får jag sova ut ordentligt ... det behövs känner jag. :)

I alla fall, ikväll blev det "Korv Stroganoff och ris". Och ja, det var ju supergott. Inga konstigheter ikväll heller och det tackar jag Dennis och Dessi för. Hur kul det än är att testa matkassarna, kan jag inte sticka under stol med att jag saknat den vanliga husmanskosten som jag är så van vid.

Nu blir det inte mycket mer ikväll för min del. Jag hoppas resten av er har haft en härlig kväll och att ni kommer i säng ordentligt INNAN ni somnar. :) :)
Godnatt och sov så gott alla. Ha en riktigt god natts sömn med glada drömmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar