söndag 15 juni 2014

ENKELT MEN GOTT

Tidigare ikväll när jag låg i sängen och strötittade på TV hade jag innerliga och djupa tankar ... låg och funderade på att hoppa fram till datorn och göra ett inlägg om det. Men vad hände då? Jo det var ju då jag slocknade och sov bort halva kvällen ... trist. Skall försöka återspegla det i morgon. För just nu är jag återigen riktigt trött och tror faktiskt att jag kommer kunna sova hela natten.

Idag hade vi inte recept efter någon matkasse ... Dessi letade och fann minsann. Så det blev pommes och grillkorv. Enkelt men såååå gott. Ibland är det det lilla som gör det extra gott. :) :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla. Hoppas ni haft en riktigt bra Söndag och att kvällen varit lugn och skön.
Sov gott folket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar