måndag 30 juni 2014

STARTADE MORGONEN MED PROMENAD

Som vanligt måste jag ha morgonkaffe i massor innan jag vaknar till liv. Så i morse knallade jag ut i köket, lagade kaffe och försökte vakna så mycket att jag såg vad jag sysslade med. Och när kaffet runnit ner i kannan och jag hällt upp i koppen öppnade jag kylskåpet ... mjölken var SLUT. Hmmm, inget kul när man står där på morgonen ... trött som få, kaffesugen, nybryggd kaffedoft i näsan.
Det fick alltså bli ett besök till affären tidigt på morgonen, tur de öppnar redan 7. Hade jag vaknat en timme tidigare, som jag brukar, hade jag fått vänta. :(

Nu har jag i alla fall äntligen fått lite i koppen, så jag kan morna mig. Idag har jag massor på agendan så det vill till att jag mornar mig snabbt.
Jag hoppas ni får en fantastisk dag mina vänner, och var rädda om er.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar