tisdag 24 juni 2014

TANDLÄKARSKRÄCK

Det blev inte mycket vila här inte. Nope, när Dessi var klar blev det nästa ställe   tandläkaren.
Teddy, den stackaren, råkade ut för ordentlig tandvärk och var tvungen att ila till en jourtandläkare ...med MIN bil. Tur iallafall att jag och mitt körkort också fick följa med. hihi

Han har såååå stor tandläkarskräck att han inte går förrän det nästan är outhärdligt med värken. Usch, måste vara hemskt att ha så stor fobi. Undra om man kan arbeta bort det...
Nåja, han överlevde och nu är glädjen desto större.



2 kommentarer:

  1. Usch ja de där med tandläkarskräck det känner jag igen, för jag är likadan. Går inte till tandläkaren annat än om de är väldigt akut. Så jag förstår Teddy och hans tandläkarskräck den är inte att leka med..hua

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig. Förstår precis vad Teddy går igenom.

      Radera