torsdag 26 juni 2014

REDO ELLER EJ

Har vaknat till liv. Det fick bli ganska mycket kaffe ... och kallt vatten i ansiktet ... innan mina ögon kunde fokusera på annat än insidan av ögonlocken hehe. Men nu känner jag mig någorlunda redo så fort jag fått i mig lite väl sen frukost. :) 

Det kommer inte att bli så väldigt mycket gjort idag. Som jag redan nämnt tidigare så kommer jag att delta på en begravning idag, så jag vet inte hur uppdateringen blir här på bloggen.
Jag tror inte jag kan bli mer redo än vad jag redan är. Och när allt väl sätter igång i eftermiddag så är det väl så att "redo eller ej" så kommer allt att flyta på. Så nu blir det mest lite kaffedrickande och att vänta ut tiden, som troligtvis sniglar sig fram bara för att jag själv vill att det skall gå undan.

Jag hoppas att ni får en mysigare eftermiddag, med glädje och många skratt. Ha det bra så länge, så hörs vi lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar