torsdag 26 juni 2014

JAG ÄR SÅLD

Igår när jag och Dessi var ute på ärenden passade vi på att stanna till vid espresso house för en kaffe. 
Dessi brukar alltid köra på en Frapino och har alltid snackat om att det är så himla gott. Så ja, jag var ju tvungen att frångå mitt kaffesug och körde också på en Frapino, en liten sådan, bara för att testa. :) 
Vad kan jag säga? Jag blev helt såld. Det var så gott så jag nästan svängde in där igen på vägen hem. Det blir helt klart en sådan nästa gång jag har vägarna förbi. Det får bli en STOR då. :) :) 

Nu skall jag försöka vakna till liv med min vanliga stora kaffebalja. Har som vanligt vaknat 75 gånger inatt och känner mig allt annat än pigg för tillfället. Men det reder sig nog så småningom. :)

Jag hoppas att ni får en riktigt bra Torsdag. Ta hand om er ... och varandra, så hörs vi lite senare igen.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar