tisdag 24 juni 2014

DAGENS BILDBOMB

Som jag skrev tidigare har jag varit ute och flängt i princip hela dagen. Och jag förstår helt ärligt inte hur det kan vara så himla växlande i väderleken. I förmiddags, när jag och Dessi var iväg, var det störtskönt ute. Vi hade det hur mysigt som helst och omgavs av strålande sol. Dagen avslutades givetvis i åska och störtregn. Tur i alla fall att vi lyckades klara även den här dagen från skyfallet, var fortfarande torr när jag kom hem. hahaha

Jag har fortfarande ingen kamera som fungerar. Allt tas hela tiden med mobiltelefonen och kvalitén är väl inte den bästa. Till och med jag, som inte har ett superbra öga för skärpa, har upptäckt hur suddiga en del bilder blir. Men ja, jag kan inte göra så mycket åt det för tillfället. Men jag bjussar ändå på lite bilder ... har ju blivit taget en del när jag nu varit iväg hela dagen. hehe

Men innan jag låter er kika på det vill jag bara säga godnatt till alla. Jag har haft en bra dag, hoppas att ni också mått toppen och att ni får en god natts sömn.

Sov gott och dröm sött.











... regn, regn och åter regn ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar