måndag 23 juni 2014

DENNIS FIXADE OCH TRIXADE

Sitter med mitt morgonkaffe och "e-puffar" för fullt. Japp, naturligtvis fick jag rätt på e-ciggen. Eller rättare sagt, när Dennis fick tag i alla mina smådelar ... och jag fått gnälla av mig lite ... så fungerade det igen. Dennis fixade och donade. :) 
Ett säkert tecken på att man fortfarande är inne i det tunga begäret är när ens nära och kära får smått lida för att man är så röksugen. Jag kan nog ha ett ganska hett temperament och var ganska tjurig igår. Ja, jag vet ju att inte Dennis kunde hjälpa att mina e-cigg plötsligt slutade fungera. Men som sagt, det löste sig och vi skrattade gott åt det i efterhand. :) 

Nu blir det lite egentid så här på morgonkvisten ... medan det fortfarande är tyst i huset. Kan tänka mig att lillsparveln snart väcker sin mamma och vill ha frukost.
Idag skall jag inte heller iväg så tidigt på morgonen, så jag tar lite jobbsök på förmiddagen ... när jag vaknat till liv ordentligt.

Ha en härlig Måndag alla, och var rädda om er. :) 
GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar