söndag 29 juni 2014

SÖNDAGSAKTIVITETERNA

Idag har det ju varit Söndag ... och en dag som egentligen skulle vara en vilodag, med lite datajobb och datamys, och en och annan kopp kaffe. Men icke då, det har både rensats i förråd och varit Ikeabesök. Och nu när det nästan börjar närma sig slutet på dagen upptäcker jag att jag inte har gjort något av det jag planerat.
Nu har jag visserligen fått upp mina böcker. Men nu börjar en ny vecka med massa planeringsjobb. Så vem vet om jag ens kommer hinna titta i dessa kartonger. hehe

Innan idag när vi var på Ikea blev jag så himla sugen på att förnya lite tallrikar och glas i köket nu när Dennis och Dessi flyttar. Varför? Jo, för dessa två skulle så klart handla lite nytt till deras nya boende och jag blev riktigt taggad på att förnya jag också. Så det fick bli lite nytt till köksskåpen. 
Jag älskar verkligen att gå och strosa på Ikea, där finns allt för alla smaker. Min stora passion på Ikea är avdelningen för ljus och servetter, alltid åker det ner något i påsen. :) 

Nu fortsätter jag med lite mys framför TV'n och varvar ner innan denna sista veckodag tar slut. Jag hoppas ni har haft en härlig Söndag och varvat ner ni också.
Godnatt och sov gott, så hörs vi i morgon igen. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar