fredag 20 juni 2014

MIN MIDSOMMARAFTON

Det blev midsommarfirande här hemma också ... i alla fall för delar av familjen. Sonen Teddy och hans Pernilla valde att fira på annan ort. Självständiga de hihihi. 
Japp, det är väl så när barnen blir stora, då sprids de för vinden. Men jag tackar min lyckliga stjärna så länge jag har de runt mig till vardags.

Men här hemma har det inte rått några sura miner inte. Det har både blivit lite midsommarmat och gotta. Nu är vi så mätta att ingen av oss orkar käka några jordgubbar ... det som är så gott och som verkligen gör midsommar. hahaha
MEN vem är jag att klaga? Nu blir det ju efterrätt i morgon också. :) :) 
Den av oss som orkade frossa mest var den som är minst. Lilla charmtrollet smaskade i sig och sken som en sol under tiden. haha

Nu har jag egentid. Kikar lite på film och myser på. Och för en gångs skull är jag inte speciellt trött heller, så det blir troligtvis film ett par timmar till innan John blund kommer på besök.
Jag hoppas ni har haft en härlig midsommarafton och för er som fortfarande firar hoppas jag ni får en fortsatt mysig kväll. Var rädda om er där ute.

Godnatt alla och sov så gott.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar