söndag 22 juni 2014

ATT DET SKALL VARA SÅ SVÅRT

Har varit utan cigaretter nu i lite mer än två månader. Jag tycker själv att jag fixat det bra ... även om jag använt mig av hjälpmedel. Tanken är ju givetvis att kunna skippa hjälpmedlet också så småningom. Men idag blev jag varse om att det är alldeles för tidigt. hehe
E-cigaretterna slutade fungera. Jag drog och drog ... men ingenting hände. Och den stora, långa saken ville inte heller som jag ville. Behållaren fastnade, jag kunde inte hälla i olja och munstycket gick inte att dra igenom. Ja, ALLT hände på en och samma gång. Kände riktigt hur irritationen började krypa i kroppen när rökbegäret blev kraftigare och kraftigare. 
Nu fick jag tag i en extra behållare. Men eftersom tanken fastnat i den andra så kunde jag inte sätta fast munstycket, så jag fick hålla det där så jag åtminstone kunde få lite ersättning i mig.
Jag vet, det låter väldigt omständigt ... men vad gör man inte i ren förtvivlan? haha

Nu när jag lugnat ner mig någorlunda kan jag förhoppningsvis fixa felet som uppstod från början. :) :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar