fredag 20 juni 2014

FRÅN KVÄLL TILL MORGON

Alltså, jag var så trött igår kväll att jag bara slocknade ... med både, lyset, datorn och TV'n påslagna. Det tog verkligen på krafterna att vara på språng så där en hel dag. :) :) Men tur i oturen att jag åtminstone hann käka lite middag innan jag däckade. hehe
Och så klart ... när jag slocknade så pass tidigt så vaknade jag också väldigt tidigt. Slog upp ögonen runt 3-snåret och var superpigg.

När jag suttit ett par timmar framför datorn tidigt i morse blev jag så himla trött så jag tänkte att jag skulle sova ytterligare ett par timmar innan jag påbörjar dagen. Så jag gick och lade mig och somnade på studs ... för att plötsligt bokstavligt talat flyga upp ur sängen bara någon halvtimme senare av världens knall. Trodde ärligt att ett hus hade sprängts i luften ... viiiiilken smäll det var. Dock var det inte så dramatiskt ... det var bara åskan som kom på besök. Men jag vaknade i alla fall. Det var ett under att Alexander inte vaknade, för alla vi andra studsade upp och kastade oss ut i köket. hahaha.
Vilken tur att det inte varade så länge, jag ogillar verkligen åska. Så nu när det lugnat sig, kan jag med ro krypa ner under täcket igen och slumra någon timme till ... när jag druckit lite morgonkaffe. hehe

Jag hoppas ni får en fin dag alla, och var rädda om er i det "härliga" midsommarvädret.

GODMORGON





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar