fredag 20 juni 2014

HÖSTENS ANSTÄLLNING

Igår var jag och träffade chefen för det företag jag skall arbeta i höst. Jag skall alltså vara på samma företag där jag var några månader förra året, PJ-foto. :) 
Jag är riktigt taggad och bara längtar tills 14 Augusti, då det sätter igång. Det här året fick jag lite längre än förra året. Så just nu är jag i sjunde himlen, äntligen får jag sitta på kontor igen. :) :) :) 

Jag arbetar fortfarande extra som timanställd vid behov. Och jag kommer även att kunna hoppa in på kvällar och helger ... om det skulle behövas, vilket jag så klart hoppas på. Eftersom jag inte har någon fast anställning behöver jag jobba extra så mycket som möjligt, för att kunna lägga undan de extra pengar jag kan få tag i. Den dagen jag blir arbetslös igen vet jag ju att de extra slantarna kommer väl till pass.
Men hoppet är ju det sista som dör så jag går in i det längsta och hoppas på en "tillsvidareanställning" med det jag älskar mest ... administration. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar