onsdag 25 juni 2014

ÄNTLIGEN ÄR JAG KLAR FÖR DAGEN

Äntligen är jag så redo man nu kan bli ... och det är precis lagom tills den här dagen tagit slut. :) 
Det var precis lika intensivt som igår och jag är riktigt tacksam att övriga familjemedlemmar har slutit upp och stått för den mesta matlagningen och undanplocket. Som sagt, igår donade Beatrice och idag ställde Dessi upp. Jag har en riktigt härlig familj. :) :) 

Innan jag fortsätter min kväll så tänkte jag säga godnatt till alla söta. Skall försöka att inte komma i säng alltför sent. Men vis av erfarenhet så har klockan ofta en tendens att rusa iväg när jag sitter så här framför datorn eller TV'n. Så vi får väl se om det ändå inte hinner bli sena natten innan jag släcker ner. :) 

Jag hoppas ni har haft en skön dag. Sov gott alla och dröm sött.


... det gäller att lära sig i tid. Tidigare ikväll spillde Alexander ut Mollys vattenskål. Men duktig som han är torkade han givetvis upp efter sig. :) :) :) ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar