fredag 6 juni 2014

JOBB

Då har jag varit igång ett tag nu och börjat få fason på lägenheten. Japp, den behövde sig verkligen ett lyft. Nu blir det dock lite ändrade planer. Får fortsätta med städningen lite senare, då jag måste iväg ett ärende med Pia.
Det kan vara skönt det också. I mina egna planer för dagen skulle jag ju faktiskt iväg till affären också. Så det passar alldeles utmärkt, jag slår två flugor i en smäll och kan samtidigt ta en liten paus från städningen. hehe

Men innan jag sticker iväg tänkte jag berätta den goda nyheten att jag faktiskt börjar arbeta på kontor igen efter sommaren. Tror det sätter igång i mitten av Augusti, mycket mer vet jag inte än. Skall träffa chefen nästa vecka, så då lär jag ha mer information att dela med mig av. Men bara den tanken gör mig riktigt glad. Äntligen får jag sitta lite på kontor igen och som jag skrev tidigare ... som jag längtar. :) :)

Nu pyser jag iväg så jag hinner bli klar inom rimlig tid idag.
Hörs sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar