fredag 6 juni 2014

DET BLEV FILM OCH GODIS

Rusade hem i eftermiddags för att jag skulle hinna med sista biten av städningen ... och hamnade framför TV'n och "Dr Quinn". Japp, så effektiv var jag. hehe
Så inte är det många punkter som jag kunnat avpollettera inte. Men som sagt, det kommer ju en dag i morgon också ... får fortsätta då.
För ikväll blir det inget mer. Beatrice kom hem för ett litet tag sedan och hade en härlig Fredagsöverraskning till mig. Detta är ju inget jag borde göra ... men ack vad gott det är, kunde inte motstå. :)

Nu blir det fortsättning på TV och "My best friend's girl". Riktigt rolig film med Kate Hudson i huvudrollen.
Jag passar på att säga godnatt till alla goa och glada. Det blir kudden här också så fort filmen på TV 3 är slut.
Hoppas ni haft en underbar dag och en ännu härligare kväll.
Sov gott mina vänner, hörs i morgon igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar