söndag 11 december 2016

TOMTEN KOM TIDIGT I ÅR

Jag hade en gång en brödrost ... som plötsligt slutade fungera. Och i min familj diggar vi helt enkelt att rosta bröd.
Då kan ni tänka er, vi är fyra personer ... fem när barnbarnet är och hälsar på. Och vi har suttit här och använt Beatrice brödrost ... för EN person. hahaha
Ja, det tar ju som sagt lite tid när fem personer skall ha rostat bröd. 😁
Då är det en himla tur att tomten finns ju ... och han vet ALLTID vad man behöver. hihi
Idag dök han plötsligt upp ... i min svärdotters mammas skepnad. Japp, det blev lite som en julafton för både mig och Beatrice.
Ja, vad säger man? Jag behövde ju verkligen, verkligen en ny brödrost. 😊
Huruvida Beatrice BEHÖVDE en hamburgergrill vill jag ha osagt. Men hon fick en, hon blev glad ... och det blev såååå mycket godare än när man gör det på spisen.
Jodå, detta blev lyckat. Än en gång ett stort tack ... det kom väl till pass. 😊

Jag hoppas ni andra haft en lika bra tredje advent som mig. Nu får ni ha en god natts sömn, så hörs vi i morgon. För nu kallar sängen ... dags att få sin skönhetssömn. 😊

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar